جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 6 شهریور 1400/ شماره 347
ترکیب افزایش و بدون تغییر قیمت های جهانی،افزایش آرام دلار نیمایی،صعود دلار آزاد به 28 هزار تومان،قیمت های بازار عمدتا بدون تغییر،دومین عرضه صادراتی پی وی سی S65 غدیر،پایان هفته نفت با 72 دلار،شروع افزایشی بورس تهران

 ترکیب افزایش و بدون تغییر قیمت های جهانی
قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 27 آگوست 2021، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، تغییرات قیمت گروه های مختلف کالایی، ترکیبی از افزایش و بدون تغییر است. گروه پی وی سی، سبک فیلم و سنگین تزریقی و سنگین بادی افزایشی هستند و سایر گروه ها عمدتا بدون تغییرند. تنها گروه کاهشی قیمت های جهانی، گروه پلی استایرن معمولی و مقاوم است. در نشریه آیسیس عمده گروه ها بدون تغییر نسبت به قیمت های هفته گذشته هستند. البته قیمت گروه پلی استایرن مقاوم و معمولی، در برخی بازارهای نشریه آیسیس، افزایشی ست.

افزایش آرام دلار نیمایی
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 22 هزار و 921 تومان و اختلافِ آن با قیمتِ یکشنبه 31 مرداد، به 249 تومان افزایش رسید. میانگین هفتگی و روزانه که روز پنجشنبه به کانال 22 هزار و 900 تومان رسیدند امروز را نیز در همین کانال قرار داشتند. قیمت های پایه فردا در حالی اعلام می‌شود که قیمت های جهانی در نشریه آیسیس عمدتا بدون تغییر است و دلار نیمایی هم تا امروز، 249 تومان رشد قیمت داشته.

صعود دلار آزاد به 28 هزار تومان
دلار صرافی ملی که هفته گذشته با افزایش 1,416 تومانی، 27 هزار و 337 تومان قیمتگذاری شد امروز و هفته جدید را نیز افزایشی آغاز کرد و در مجموع با 505 تومان افزایش تا ساعت 14.30، 27 هزار و 842 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم به روند افزایشی خود ادامه داد و با گذشتن از مرز 28 هزار تومان به 28 هزار و 280 تومان صعود کرد.

قیمت های بازار عمدتا بدون تغییر
علی رغم رشد دلار، امروز قیمت های بازار نیز عمدتا بدون تغییر نسبت به قیمت های پنجشنبه بودند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین فیلم و سبک خطی با اندکی افزایش نسبت به قیمت های روز پنجشنبه و سایر گروه ها بدون تغییر بودند. گروه پ پ ها نیز تغییر چندانی نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته نداشتند. به گفته فعالان بازار نیاز به نقدینگی، باعث شد تا به رغم افزایش قیمت دلار، امروز قیمت ها جهش زیادی نداشته باشند.

دومین عرضه صادراتی پی وی سی S65 غدیر
امروز، شنبه 6 شهریور 1400 دومین عرضه صادراتی پتروشیمی غدیر با حجم 992 تن در بورس کالا انجام می شود. شرایط تحویل به صورت FCA، یعنی تحویل کالا به خریدار بدون پرداخت کرایه حمل در مبدأ خواهد بود و نرخ ارز برای این کالا 1580 دلار میانگین نرخ خرید و فروش هفتگی حواله دلار در سامانه سنا در روز معامله، تعیین شده است.

پایان هفته نفت با 72 دلار
برنت که معاملات اول هفته را با 66 دلار شروع کرد، طی هفته بین 66 تا 72 دلار نوسان داشت و نهایتا معاملات آخر هفته را  با 72 دلار به پایان رساند. قیمت پایانی برنت: 72 دلار و 70 سنت.

شروع افزایشی بورس تهران
بورس تهران که هفته گذشته را با 50 هزار واحد افزایش به پایان رساند، امروز و اول هفته نیز افزایشی بود. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 25 هزار و 555 واحد افزایش به 1 میلیون و 575 هزار رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟